Pages

2011/01/31

tröttmössa

Ikväll är jag trött, riktigt trött..
men har massor med saker jag vill hinna göra så jag får hålla mig uppe lite till.

Det blev en lång dag på jobbet idag eftersom vi hade kvällsmöte till kl 20. Har tre/fyra kvällsmöten inbokade den här månaden, plus en afterwork och en tjejkväll ute i Märsta så det blir en del sena kvällar. Nu har jag iallafall hunnit hem och duscha och ätit en semla med älskling.

Blir inte så mkt mer skrivet idag med tanke på att det bara varit jobb, imorgon börjar jag tiiidigt så klockan ringer 04.45 som vanligt. Men jag SKA vara pigg imorgon! :)



Mys i morgonrocken när det är som bäst..

2 kommentarer:

  1. Semlan var riktigt smarrig den - med varm Oboy till :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är en liten specialare som inte så många känner till :)

    SvaraRadera