Pages

2011/02/01

tihiiiisdahaag

Jag lyckades, har varit rätt pigg idag!
Trots att jag somnade mitt i natten och klev upp 4 timmar senare.
Däremellan har jag pratat en hel del i sömnen också tydligen.
Skulle ha haft min "prata-i-sömnen-app" på så kanske jag hade hört vad jag sagt?
Känns som att det hade kunnat vara rätt spännande :)

Jobbdagen har flytit på smärtfritt, har hoppat lite mellan receptionen och konferensen för att hinna lära mig det nya bokningssystemet. Trevligt med lite variation och att få röra på benen efter timmar av stillasittande.

Nu ikväll ville inte Comhem sammarbeta riktigt så vi blev utan både tv och internet. Men vi hann få tillbaka det lagom till Zlatan-matchen och så att jag hann inse att nätshopping är värdelöst och att det inte blev några köp idag heller.

Jag hatar gardiner. Kommer aldrig hitta några.
Ska spika för fönstren istället så kanske det blir lite varmare i lägenheten.

Men nu ska jag snatta Stoffes nya Ipad och leka lite innan jag ska sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar