Pages

2011/01/30

familjemys

Trots gårdagens olycka är humöret på topp här hemma :)
Älskar att ha lilla familjen på besök, lägenheten blir så levande.

Idag har vi varit till Bauhaus bland annat och kollat färg till mina väggar som ska målas om. I köket ska jag ha en "dimmgrön" fondvägg som kommer passa jättebra till mina beiga köksluckor. Sedan ska det bli någon färgklick i sovalkoven också, men där är jag inte riktigt hundra på vad än.. tror det blir någon slags rosa. Sedan kommer resten av väggarna vara vita.

Det blev dock inget köp idag, bara olja att olja in nya köksbordet med.
Tog hem massa färgprover också så jag tror det blir färgen Hakon i köket. :)
Får åka dit och köpa den sen!

Var även runt och letade panelgardiner men det blev inget napp där heller.
Billigt och bra när man kommer hem med alla pengar igen!

Ikväll har vi bokat bowling klockan sju, ska bli trevligt med en match!


Det är mysigt att bli klappad ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar