Pages

2011/06/29

mamiii kommeeer

Åh, idag fick jag bästa samtalet på länge!
Mamma ringde och frågade om hon fick komma ner och spendera helgen hos oss! Hon har semester men då pappa inte fick ledigt så tycker hon det är tråkigt att bara sitta hemma, vilket jag förstår.

Jag saknar dom så himla mycket ibland.. ska bli så mysigt att få spendera helgen tillsammans med henne! Har massor som jag vill visa henne och ta med henne på, men framförallt vill vi ju visa vårt nya hem. :) och vi får chansen att njuta lite av sommaren tillsammans, känns som att det var evigheter sedan vi sågs.

Det här kom så himla lägligt, precis vad jag behövde! Kan inte bli bättre, bara att få sitta ute och njuta en varm sommarkväll och småprata med mamsen med lite fika. Det är sådana stunder som betyder något!

Man ska ta vara på varandra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar