Pages

2011/03/10

tjuvstart

Idag har vi "förfirat" min födelsedag lite!
Helt otippat så fick jag present både av mina fina kollegor och av bästa Sara :)
Massa fina saker, blev väldigt glad!
Nu har jag dessutom en härlig AW att se fram emot!

Imorgon är det fredag, då ska det bakas och fixas till lite födelsedagsfika på lördag. Ska även kolla upp vad som ska få följa med till Yasuragi i helgen.
Tror det kommer bli en toppenhelg! Det enda jag kommer sakna är min familj, såklart. Men dom får jag träffa om 2 veckor istället, då blir det kramkalas.

Det här fina har jag fått idag, trots att det är två dagar kvar:


Dessutom fick jag en tröja, ett par skor och ett jättefint litet armband av Sara. På armbandet fanns två berlocker, en ängel och en liten bricka där det stod ett budskap:

"Du är aldrig ensam, alltid älskad och skapad för stora ting."

Man blir ju bara helt varm i hjärtat en sån här dag. :) Så himla fint!

Stort tack till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar