Pages

2011/01/01

happy new year

Nu försvinner år 2010 och vi går raskt vidare till 2011!

Året som gått har varit riktigt bra på många sätt.
En liten resumé:

* året började bra med att jag fick min första månadslön någonsin
* det fortsatte sedan med att min bästa vän flyttade ner till Stockholm
* i somras köpte jag min första egna lägenhet, vilken lycka
* fick uppleva en helt underbar europaresa och se många fina städer
* jag var på min första konsert i Globen, som var riktigt bra - Lady Gaga

Förutom det är det massa annat roligt som hänt, både på jobbet och privat.
Ett av dom bättre åren, helt klart.
Det enda negativa jag kan komma på är att farfar blivit sjuk.. och att jag saknar Gizelle väldigt mycket ibland. Blir påmind att jag missar massor av tid i hennes liv...
tid som aldrig kommer igen.

Men som sagt, ett mycket bra år, nu blickar vi framåt mot ett ännu bättre 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar