Pages

2011/01/30

Ikea

.. måste börja med att berätta att jag vann första serien i bowlingen igår!
Är mäkta stolt att jag spöade både pappa och Stoffe, haha. Men sedan slutade jag på en god andraplats innan allt var klart. Pappsen tog hem segern. Var en rolig lördagsunderhållning!

Idag har jag vinkat av lilla familjen igen när dom begav sig hemåt.
Får alltid lite separationsångest när dom åker, det blir väldigt tomt efteråt..
men vi har haft en avkopplande och mysig helg tillsammans vilket jag tackar för. :)

När dom hade åkt så bokade jag och Stoffe om hans tvättid och drog iväg till Ikea. Blir lite less på Ikea i Kungens kurva för dom har aldrig det man vill ha. Oftast så är det slut eller så har dom två färger att välja mellan. Typ illgrönt eller skrikrosa. Hittade varken badrumsmatta, tallriksunderlägg eller gardiner. Det blev iallafall nya gardinstänger, en dörrmatta och lite förvaringsgrejer.

Nästa gång ska jag dra med gubben till Barkarby istället för det Ikea:t är säkert bättre. Kan tipsa om deras supergoda semlor för 5 kr styck också, blev en mysig fikastund. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar