Pages

2011/01/26

mitt i veckan

Onsdag och halvvägs till helgen.
Idag har jag haft en underbar dag på jobbet.
Har så härliga kollegor som förlänger livet med många härliga skratt!
Idag har vi varit lite extra trötta och snurriga men det får man var ibland.

Jag har börjat undra om folk känner på sig när man väntar ett viktigt samtal. För om man väl gör det så ringer alla möjliga konstiga människor och företag helt plötsligt och varje gång drar man efter andan och tror att NU ringer den jag har väntat på! Har fått samtal från både fackförbund och fotostudios nu i veckan. Men det är ju inte dom samtalen jag väntar på ;)

Idag insisterade Stoffsen på att jag skulle komma till honom trots att han och farsgubben höll på bygga förvaring i Stoffes garderob. Jag kom hem så sent från jobbet så om jag hade åkt hem till mig hade jag ändå inte hunnit göra något, bara sova ensam och det vill man ju inte ;)
så det var skönt att komma hit!

Imorgon ska jag/vi hem och städa upp och göra lite fint tills mamma & pappa kommer till helgen! Saknar min lilla lya massor när jag inte varit där på ett tag :) det ska bli riktigt roligt att dom kommer, jag längtar. Får se om dom lämnar kvar min lilla kisse, så kanske jag blir min egen hemmafru på heltid.. ! (kommer dock bli tråkigt att inte kunna vara hos älsklingen/göra vad man vill när man vill..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar