Pages

2011/01/25

for my soul

Jag vill fortfarande bli en mäklare.
Men medan jag listar ut hur det ska gå till så sysselsätter jag mig med lite annat.
Mest jobb. Dagens mest otippade händelse:

* fick ett erbjudande av en spanjor att han ska komma hem och städa hos mig och ge mig frukost på sängen varje dag
- ja, ja, jaaa det är ju precis vad jag behöver!! men.. jag tackade nej.

Förutom det så har det varit en stressig dag på jobbet.
Igår hände ingenting och idag hände allt.
Har knappt lyft blicken från papper och datorn känns det som. Härligt ändå!
Efter jobbet gjorde jag en glädjelönedagsrunda i Gallerian och hittade lite fint.
Inte bara till mig den här gången utan även till min fina pojkvän..
det är så man mildrar det dåliga samvetet.. ;)

Köpte klänningen jag ville ha på nyår men som kostade några hundralappar för mycket. Nu kostade den bara halva priset och det fanns EN kvar, gissa om jag blev glad! :) Även en fin tröja med spets från Lindex fick slinka ner tillsammans med lite smycken från GT, fina underkläder och en snygg liten handväska från Vila.






2 kommentarer: