Pages

2011/01/03

hemmadag

Idag har jag haft en mysig liten hemmadag.
Jag har verkligen andats uuuut och kunnat njuta av att bara vara hemma och titta på The City maraton hela dagen utan att behöva känna stressen att åstadkomma något.

Älskling kom hem och åt upp min pizza till lunch så jag fick lite sällskap mitt på dagen. Vi spöade även varandra i Uno (eller jag spöade honom) och sen fick han revanch i sänka skepp. Som dom små telefonnördar vi är.. ;)

Jag hade planer på att åka till Ikea idag men det var enbart för att ha något att göra. Sen insåg jag vilken dum idé det var, skulle bara ha slösat bort pengar i onödan. Viktiga pengar som jag behöver om 1 vecka när vi åker till THAILAND! :)

Ikväll är jag sugen på att kika på en till film, igår såg vi Inception. Den var bra men inte en fempoängare. Får se om det kanske blir Up in the air ikväll.
På torsdag blir det iallafall bio och The Tourist.

Önskar er en trevlans måndagkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar