Pages

2011/02/28

energiboost

Idag har varit en riktigt bra måndag, sådana gillar vi.
Tack vare att det är sportlov (?) så är det lite lugnare i trafiken vilket gör att man inte riskerar att bli puré när man trängs i tunnelbanan på morgonen. Fick även en härligt avkopplande sittplats på bussen imorse vilket inte hör till vanligheterna nu för tiden. Dessutom var det alldeles ljust ute när jag vaknade vilket gör att vårkänslorna kryper sig på ännu mer :)

I vår ska jag banne mig köpa en riktigt snygg jeansjacka, bort med skinnjackan för ett tag!

Trots att vi blev bjudna på energidrycker idag på jobbet så ska jag trotsa min nyvunna energi och krypa i säng i någorlunda tid. Imorgon kommer bli en minst lika härlig dag, det känner jag på mig. Kanske hittar man en jeansjacka efter jobbet också?

Snart är våren här...

Kram på er & godnatt!



2 kommentarer:

  1. Då är vi 2 som behöver en ny vårjacka så fort snön börjat smälta bort på allvar!

    SvaraRadera
  2. Så du vill inte gå i din Peakjacka i sommar..? :p

    SvaraRadera