Pages

2011/02/07

sweet dreams

Vilken måndag, dagen bara försvann! Trodde knappt jag hade haft lunch på jobbet så var det dags att gå hem, trots att jag hade stängning. Imorgon slutar jag 15.30 sedan ska jag gå och sukta efter alla snygga inredningsprylar på Åhléns innan kvällsmötet börjar. Blir en lång men förmodligen trevlig dag!

Här sitter jag nu och mumsar djungelvrål och för över lite pengar till min käre pojkvän som har fått vara bank åt mig i helgen eftersom jag glömde visakortet på jobbet. Så lyckat att göra det på en fredag! :)
Men nu är det åter i min ägo, phu.

Hoppas att Elin, Linnéa o c:o har det bra borta i Thailand.. åh, jag längtar dit. Sara har kommit tillbaka från London iallafall så nu har man en mindre att vara avis på! ;)

Nu, sovdags. SweeT DreAms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar