Pages

2011/02/19

tjejkväll ikväll

Då har denna underbara, soliga och härliga lördag äntligen kommit.
Har haft en mysig morgon i min morgonrock med en kopp kaffe & semla till frukost! Ibland får man synda ;)

Snart ska jag börja leta kläder, duscha och göra mig klar för att åka till Märsta och ha ännu en härlig kväll med gummorna! Sandra är världens grymmaste värdinna som lagar supergod mat och skämmer bort oss med lyxiga efterrätter! Många glada skratt och en hel del galenskaper kan man nog förvänta sig också. Som tur är har jag min fina pojkvän som ställer upp och hämtar mig sen inatt så jag slipper åka pendel, tunnelbana och bussar mitt i natten. Tack finast!

Nej nu börjar det bli dags att sätta igång, tar ju en timme eller två att ta sig dit också :P flytta närmare Tyresö Sandra, bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar