Pages

2011/02/10

höga krav

Usch, snacka om att ställa höga krav på sig själv...
är grymt stressad just nu över dagen som kommer imorgon.

För det första så är jag hos älskling, där jag nu insett att jag inte har så mycket kläder. Men eftersom jag ska upp 04.45 imorgon så är det för sent att gå hem till mig och börja stuva i garderoberna. Klockan 14 ska jag skynda mig att byta om och fixa för att ta mig från jobbet och in till stan det där mötet. Dessutom är det snökaos ute så det ska bli spännande att se hur lokaltrafiken fungerar imorgon. Efter mötet ska jag försöka hitta någonstans att byta om igen för att ta mig till Sky Bar där vi kollegor ska ha en afterwork. PHU!

Nyss var jag helt ledsen i ögat för jag inte hade några kläder och kände mig bara ful och eländig.. som att allt kommer att gå åt pipsvängen imorgon.
Liten och ynklig. Vill för mycket.

Men jag antar att det kommer bli bra ändå.. jag hoppas verkligen det.
Hoppas att man gör ett bra intryck och inte ser ut som en slampa, barbie, blåst blondin, treåring eller något annat som jag alltid tror att jag ser ut som.. vart tog självförtoendet vägen när man som mest behöver det?

Nej nu ska jag gå och sova. Vill nog inte vakna heller..
och f-n ta SL om trafiken krånglar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar