Pages

2011/02/20

söndagsmys

Idag har vi en härligt skön och slapp söndag!
Ingen tvättid inbokat och inte behövde vi tänka på mat heller
eftersom vi blev bortbjudna på revbensspjäll, gott var det!

Jag skulle ha behövt måla lite väggar idag men orkade verkligen inte.
Jag syndade ju och hade trevligt med tjejerna igår, vilket man måste få göra ibland! Därför var jag lite sliten imorse när jag vaknade, plus att jag somnade vid 5-tiden. Man börjar ju närma sig 25-års sträcket så vinet sätter sina spår ;) Att vara bakis är verkligen ingen höjdare, förstår inte hur man stod ut i sina yngre dar.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från gårdagskvällen men eftersom
Sandra är så seg på att dela med sig ;) så blir det inga bilder idag.
Ett stort tack till tjejerna, och framförallt till Sandra som med sin lilla
gravidmage ändå orkade pyssla och fixa en riktigt trevlig kväll igår!

Solsidan var ju en riktig höjdare ikväll och snart blir det lite Barcelonafotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar