Pages

2011/02/11

snökaos

Ojojoj vilken dag.. f-n ta SL om trafiken krånglar imorgon sa jag.. och blev 5 timmar sen till jobbet! Skulle ha öppnat kl 7 imorse men det tog tvärstopp när jag kom upp och såg att alla bussar var inställda.

När klockan till slut var 10 så skulle Christoffer på möte i Solna så då kunde jag åka med honom. Var bara det att det tog 1 timme att skotta fram bilen (då hade han ändå haft den dagen innan). Vi tänkte både en och två gånger att härifrån kommer vi nog aldrig. Till slut tog vi oss ca 20 meter och körde fast, så då fick vi snällt invänta plogbilen som kom och plogade ut oss. Körde fast i en rondell också men strax efter 12 var jag på jobbet.

Kändes inte helt hundra att vakna upp till det snökaoset samma dag som man har ett viktigt möte som man skulle hinna till. Jag blev 5 minuter sen men då hade jag bostavligen SPRUNGIT från t-centralen och försökt hitta med hjälp av kartan i min Iphone. Till slut så dog batteriet i telefonen vilket resulterade i att jag sprang in i fel byggnad.. men jaja jag kom fram, hade mitt möte och allt gick bra! På tisdag ska jag tillbaka, ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar