Pages

2011/03/02

lockigt

Äntligen har jag hittat det perfekta sättet att få fina lockar i håret SNABBT.
Ljusår efter alla andra, jag vet, men ack så himla roligt!

Och att det dessutom är så enkelt som att använda en gammal sliten plattång!
Tar ca 5 min att göra så det ser snyggt ut i hela håret, vilket man då
hinner att göra varje morgon. Jag fixar det i omklädningsrummet på jobbet, lätt som en plätt :) Och det ger så mycket mer volym till ett annars så tunt och platt hår, som mitt..

Har länge velat ha lockigt hår ibland men orkar aldrig göra det eftersom det tar flera timmar att gå igenom hela håret och sen ser man ut som en pudel efteråt.
Men dom här blir perfekta korkskruvar som inte är "för mycket".
Gillar enkla medel som gör en "vardagsfin" trots att man har tidsbrist.

Har fått massa fina komplimanger från mina kollegor också, mycket trevligt!
Den enda som inte gillar lockigt hår är min kära pojkvän.. men det struntar man väl i ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar