Pages

2011/02/09

chi san

jag var supertrött runt jul och tyckte att vintern (som vanligt) var pest och pina så passade jag på att önska mig ett mirakelmedel i julklapp som skulle göra mig pigg! Jag fick då en flaska Chi San av mamma och pappa, och jag tror jag måste rekommendera den.

15 ml om dagen ska man svälja ner, det smakar för jä-ligt men går över efter ett tag :) Och jag har bara tagit det i två dagar men tycker redan att jag märker skillnad! Känner mig mycket piggare och mer alert på dagarna, även om det blir lite sömn. (vet att det egentligen är mer sömn jag behöver men om man inte hinner så kan man ju hjälpa till på traven lite) Den innehåller bland annat Rosenrot vilket är väldigt bra. Nu är jag ingen hokus pokus dam men har jobbat i hälsokostbutik och vet att just Rosenrot var otroligt populärt hos kunderna.

"Traditionellt växtbaserat läkemedel som används vid nedsatt prestationsförmåga såsom trötthet och svaghetskänsla" lyder beskrivningen. Värt att testa om du känner dig trött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar