Pages

2011/02/17

weekend i vår?

Det blir ett snabbt litet inlägg innan det är dags att sova!
Är supertrött efter en härlig dag. Efter jobbet blev det en fika inne i stan på ett mysigt litet café med Angelica, världens sötaste forna kollega från norr! Hon har flyttat till Sundsvall nu men det var så himla kul att se henne och få surra lite om allt som hänt sedan vi sågs sist. Hoppas på att ha vägarna förbi där uppe någon gång så man kan kika in och se hur hon har det i sin lilla lya!

Nu ikväll har jag suttit och kikat på allt ifrån prisvärda hårvårdsprodukter på nätet till weekendresor till Rom och London. Jag och grabben har blivit lite sugna på att dra iväg igen (någon som är förvånad? ;)) men jag vet inte.. det är mycket på gång nu och jag ska ha min lilla Gizelle framöver så då blir det svårt att resa iväg. Jag brukar dock inte låta så mycket komma i min väg om jag verkligen vill åka bort någonstans så det skulle säkert gå att lösa på ett eller annat sätt. Men så kostar det ju en del också.. det är mycket som spelar in!
Vi får kika vidare och se vad som händer ;)

Nu ska jag ta med mig paddan (Ipaden alltså, inte Stoffe!) och krypa ner i sängen. Kan hända att jag surfar in på StyleRoom en stund innan ögonen faller ihop.

Imorgon är det FREDAG! :)


Charmigaste Angelica & hennes Henke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar