Pages

2011/02/16

äntligen hemma mässan 2011

Idag har jag legat i sängen hela dagen pga att jag haft sjukt ont i magen. Har saknat jobbet och kollegorna, det är så tråkigt att gå hemma en hel dag!
Men efter en fin lunch bestående av en korv med bröd så mådde magen bättre igen så imorgon är det back to work!

På fredag har jag kommit på en lite rolig sak.. det är "Äntligen Hemma" mässa på Kistamässan då som jag och min andra hälft eventuellt ska besöka.
Skulle vara väldigt roligt att gå runt där och kika lite efter jobbet!
Hoppas vi kan göra det! En trevlig inledning på helgen. :)

Nej nu ska jag ställa mig vid spisen och laga en delicious köttfärssås.
Känns som alltid mindre kul att laga mat (önskar att jag gillade det!)
men förhoppningvis blir det gott iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar