Pages

2010/07/02

picknick

2010-07-01
Fredag

Idag när jag kom hem till Stoffe efter jobbet hade han ordnat en liten överraskning.
Han hade gjort världens godaste pastasallad och packat picknickväskan!
Han hade även sett ut ett mysigt litet grönområde runt husknuten med massa sol.
Så vi knatade dit och åt en jättemysig middag och fick chansen att njuta av kvällssolen fast jag slutade så sent!

Verkligen uppskattat och vardagslyxigt, tack älskling!
















I övrigt har det varit en toppendag!
Jag har troligen fått förlängt på jobbet. Får byta anläggning och koncentrera mig på konferensvärdinne yrket igen, skulle vara jätteroligt :)
fick dessutom en champagne i sommarpresent samt att jag är väldigt glad för min duktiga kille som vunnit en resa till Hong Kong i augusti!

MÅNGA plus får den här dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar