Pages

2010/07/06

mycket nu

2010-07-06
Tisdag
Åh.. tusen saker att göra just nu.
Skulle gärna byta ut mitt huvud för det jag har nu känns proppfullt.

Det ska flyttpackas, bokas släpvagn, ordna boende till flytthjälpen, gå på möte och skriva kontrakt, komma på vart katten ska bo, flyttstäda, fixa saker till nya lägenheten och 50 andra saker.. plus att man ska kliva upp 05.15 och hinna jobba och vara insatt i det däremellan.

Dessutom åker vi på semester i 14 dagar om 1 ½ vecka och det ska ju också planeras.
Jag känner mig som en ofrivillig projektledare för världens projekt.
Imorgon ska jag direkt hem till Bromma efter jobbet och fortsätta fixa det sista.
På torsdag har jag tagit ledigt från jobbet på morgonen för att hinna på möte med banken, mäklaren och säljaren för att skriva det sista och få nycklarna till nya lägenheten.
På fredagkväll kommer mamma och pappa och sedan blir det flytt för hela slanten i helgen.

Vill känna hur roligt allt ska bli men just nu känner jag STRESS.
Måste få allt att gå ihop så det inte blir kaos.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra älsk! Bekymra dig inte allt för mkt, det är då det blir jobbigt! Ta en sak i taget så kommer det gå fint!

    SvaraRadera