Pages

2011/03/05

mr ågren

Ja idag har jag lite Söderhamnsångest..
just för att jag och älsklingen skulle ha varit där nu i helgen.
Vi skulle ha firat min kommande födelsedag med släkt och familj och eventuellt kikat in på en trevlig fest som några vänner har.

Men det blev inte som planerat, vi blev kvar i Stockholm och mina föräldrar är hos syrran i Falun. Hon hade hyrt en slipmaskin för att slipa golvet i deras hus som hon och killen håller på renoverar. Så hon behövde en hjälpande hand där. Känns lite tråkigt.. nu vet jag inte om jag överhuvudtaget kommer kunna åka hem i samband med födelsedagen. Man fyller ju bara 25 år en gång och jag saknar verkligen familj, släkt och vänner då! Hoppas vi kan ta det en annan helg istället.

Idag har vi iallafall haft en lugn dag och inte gjort mycket alls.
Ikväll ska jag bänka mig framför andra chansen-tävlingen i Melodifestivalen och hjärtat ska väl se Milan-Juventus matchen. Helst skulle jag vilja se båda men vi får se hur det går med det.

Resten av helgens planer består av biltvätt imorgonbitti och sen kanske en sväng till Nacka Forum. Då ska jag dricka världens största latte!! Gud så gott.
Sedan blir det en lägenhetsvisning.. eller tre. Det återstår att se.

Nu blir det en prommis till godissvampen, frisk luft och vattenmelongodisar väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar