Pages

2011/03/12

underbara dag

Hittills har jag verkligen haft en underbar födelsedag!
Solen skiner och det är årets varmaste dag hittills, 7,5 grader varmt.

Klev upp tidigt imorse för att göra en tropisk fruktsallad att bjuda på till en liten födelsedagsfika som jag hade idag. Solen stekte på mina bara ben genom balkongdörren och det var en riktigt härlig morgon! Snäll som jag är så krävde jag ingen frukost på sängen utan lät Stoffsen få lite sovmorgon istället ;)

Fick riktigt fina presenter också så vill ge alla ett stort tack för dom!
Älskade varenda en och fick allt jag hade önskat mig, plus lite till!

Nu ska jag och älsklingen göra oss klara för att åka till spahotellet Yasuragi Hasseludden där vi ska spendera natten. Ska bli otroligt mysigt och spännande att se vad det har att ge!

En liten berättelse om hur vår vistelse blev samt bilder kommer att läggas upp här sen så fort tillfälle ges. En bättre 25-års dag kan man nog inte ha.

Tusen tack för alla gratulationer idag, fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar