Pages

2011/03/04

in i väggen

Imorse började jag dagen med att hoppa rätt in i en vägg.
Vaknade och skulle upp på toaletten men orkade inte sätta i linserna först, också skulle jag hoppa över en väska som stod i vägen och ut genom dörröppningen.
Bara det att jag missbedömde dörröppningen helt och hoppade in i väggen brevid. Så nu är mitt knä blått och lite svullet och gör ont att böja på. La mig ner i sängen och gnydde i 5 min och fick rådet av Christoffer att använda mina glasögon. Sedan började vi asgarva, knepigt... :)

Knäet är dock inte det enda jag har haft ont i idag, har ju sånna problem med min axel. Troligtvis så har jag en inflamation i den, men som alltid så tänker man ju att "det går över" också orkar man inte göra så mycket åt det. Nu har jag haft ont så pass länge så det kanske blir ett besök hos en kiropraktor om det inte ger med sig. Jag kan inte sova på nätterna, inte bära tunga saker på jobbet och ibland inte ens lyfta vänsterarmen. Knas knas!

Dagen på jobbet har varit riktigt "fredagstrevlig" med modefotograferingar (kläder, skor och smycken i massor! I like!) och en 60-års fest. Som jag sagt tidigare så är det otroligt härligt att jobba när det spelas livemusik i bakgrunden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar