Pages

2011/03/09

minispa

Har haft en hektiskt dag på jobbet idag, och varit tröttare än vanligt i 2 dagar.
Jag som har varit så himla pigg dom senaste veckorna, varför kom den här dippen?? (Kanske för att jag ligger och sjunger om nätterna?)

För att öka krafterna lite igen så unnade jag mig ett litet minispa efter jobbet.
Så skönt att ta en riktigt lång och varm dusch. Filade fötterna, rakade benen och gjorde en ordentlig hårinpackning. Carina på jobbet kommer att jubla som varje morgon har ojat sig över mina hårtovor och till och med sprayat mig med balsam för hundpäls! Nu borde jag vara lite energiboostad till imorgon! Om inte annat så känner man ju sig riktigt fräsch iallafall :)

(Och i helgen blir det ännu mera spa när det bär av till Yasuragi Hasseludden för att fira min födelsedag!)

Köpte ett nytt schampo och inpackning hos frissan igår för flera hundra kronor så nu hoppas jag verkligen att det ska göra underverk för mitt förstörda hår! Måste blir bättre på att använda värmeskydd också när man plattar/lockar håret i stort sett varje dag. Bort med risbusken, nu ska det fina vårsvallet fram!



Önskar er en god natts sömn!

2 kommentarer:

  1. Du är så fin i håret, och så illa är det faktiskt inte. Inga dredds som en del påstår.Men du kanske får en dusch av hundbalsamet om du har för elektriskt hår :-)Kram till bästa Linda. Carina

    SvaraRadera
  2. Haha.. du är så snäll mot mitt hår, det där hundbalsamet var ju riktigt bra! Och lika barnbalsamet också :) Ha en riktigt fin helg nu Carina så ses vi på måndag! Kramar

    SvaraRadera