Pages

2010/12/02

kall vinter

Brrr kallt är bara förnamnet.
Men det betyder att jag får ordentlig användning för nya jackan, mössan och vantarna.
Jag gillar kylan lite faktiskt, det är uppfriskande. :)
Däremot gillar jag inte kylan som är på jobbet, vad vi fryser varje dag!
Undrar hur dom tänkte när dom byggde huset utan att ha någon värme på entréplanet?
Däremot är det förvånande varmt i min lägenhet just nu, vart kom den ifrån?? Har ju varit svinkallt här sedan jag flyttade in.

Ikväll har jag tvättat, alltid lika skönt att ha rena och fräscha kläder.
Däremot diggar jag inte att gå ner i tvättstugan kl 22 när det är mörkt överallt,
som den mörkrädda tjej jag är..

Saknar min lilla mystjej ikväll.. nu hade det varit riktigt mysigt att ha henne här.
But it´s empty.. bara jag och min lilla julstjärna!
Kryllar inte av julpynt i mina flyttkartonger direkt men det är bara skönt att slippa. Ska det var något så ska det vara något fint. :)

Mitt lilla "julfönster"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar