Pages

2010/12/22

packar & står i

Packar för fullt ikväll.
Imorgon är det uppstigning 04.50 sedan jobb innan jag sätter mig på bussen mot norr! Ska bli spännande att se hur många julklappar jag orkar släpa. ;) Resten får älsklingen ta med när han kommer på julaftonskvällen.

Är bara liiite bitter att han lurade mig förra året med "vi-firar-vartannat-år" hos varandra myten. Jag firade hos honom men inte firar han hos mig i år för det! Men men, han sätter sig i bilen och kör 25 mil iallafall så vi får en julaftonskväll tillsammans. Det får vara bra nog. :)

Nu är jag helt slut i kropp och huvud, känns som man stressat de senaste 3 veckorna för dagen som kommer imorgon. Och dagen efter det såklart, julafton! Bara jag får med mig allt så kommer det bli otroligt mysigt att åka "hem". Trots mer snö och förmodligen ännu kyligare väder. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar