Pages

2010/12/12

inflyttningspresent

Den här helgen har varit såå trevlig!
I fredags var jag och Stoffsen på Idolfinalen i Globen.
Det jag tyckte var roligast var att se allt som händer "bakom kulisserna".
Jag har ibland undrat vad publiken har för sig i pauserna osv,
och nu vet jag det. ;) Dessutom vann ju den bästa, Jay.
Var kul att få höra hans "Like a prayer" live. Mycket bra!

Igår åkte vi och shoppade lite julklappar, nu är dom flesta klara.
Bara systeryster och bästis som ska ha något mer.
Efter julklappsshoppingen for vi ut till Värmdö där vi spenderade kvällen och blev bjudna på jättegod mat! Vi kollade även Thailandsbilderna från resan vi gjorde för nästan exakt ett år sedan. En helt underbar resa som gav många fina minnen!
Nu är det bara en månad kvar tills jag och Stoffe sticker iväg igen,
denna gången till Koh Chang. Gissa om jag längtar!

Idag har vi varit hem till mig och gjort ett litet ryck igen.
Hann sätta ihop köksbordet och två stolar, dessutom fick jag besök av "svärmor" Maija och hennes Anders. Fick en jättefin vinkaraff av dom i inflyttningspresent!



Blev verkligen jätteglad eftersom jag längtat och tittat efter en sådan länge :)
Tack så mycket fina ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar