Pages

2010/12/28

hej hopp

Idag är min sista lediga dag, sedan blir det jobb i två dagar.
Sitter som bäst och smider planer på vad jag ska hitta på under dagen?
Ett besök hos arbetsförmedlingen ska det bli iallafall, men dom öppnar ju klockan 12 så jag undrar varför jag ställde klockan på 9..?
Förhoppningsvis får jag komma dit och göra mitt ärende utan att ha bokat tid, är ju lite svårt att göra det i juletider.

Efter det funderar jag på om jag ska åka iväg och kika lite mellandagsrea?
Men vart. Stan känns inte så lockande. Kanske blir en buss ut till Forum Nacka.
Pinsamt nog så tycker jag bara det är krångligt att hitta inne i stan.
Vill man till en speciell affär så får man ju leta ihjäl sig innan man hittar den.. haha. Kanske borde åka in dit lite oftare så jag lär mig hitta?

Ikväll blir det iallafall en tur ut till Värmdö och fira Maija som fyller år idag!
Det är alltid lika trevligt. Grattis till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar