Pages

2010/12/09

degpölsa

Idag har varit en riktig matupplevelse kan man säga.
För det första så har jag klämt mitt första julbord för i år, vilken försmak!
Dessutom har jag prickat av en ny "aldrig ätit" på min lilla lista.
Sist var det ju kräftstjärtar som ni kanske minns, och idag var det...
hör och häpna... kroppkakor! Mitt betyg blir aningen ljummet.
Det var inte äckligt på något sätt men.. smakade som pölsa inbakat i en tjock deg.
Gick att äta men inget jag kommer ha cravings efter direkt.

Undrar om det är ångesten inför 25-års dagen och att jag ska bli gammal som gör att jag måste börja äta sådant jag aldrig smakat?? Spännande är det iallafall!

Nu är det snart sängdags igen, upp 04.50 imorgon och ladda för
en trevlig Idolfinal i Globen. Heja Jay!

1 kommentar:

  1. Att man vågar testa kommer säkert med åldern :) Man inser väl att man inte kan tycka säker är blää innan man stoppat det i munnen ;)

    Inte var du väl uppe så tidigt idag inte? Hehe..

    SvaraRadera