Pages

2010/11/30

natti

Eftersom jag så sällan bloggar så tänkte jag nu göra ett försök på Iphonen!
Har krupit ner i sängen och ska strax släcka och sova. Imorgon har jag stängning så det blir sovmorgon till kl 7, härligt!
Igår hade vi kvällsmöte sedan fick jag skjuts hem men var inte hemma förrän 21.30 och upp igen 04.50 imorse.
Tröttheten sätter små spår. :) men vad gör det när man har en skön helg att se fram emot!

På fredag blir det vinkväll hemma hos en kollega. Ska bli kul att se hennes nya lägenhet!
Förhoppningsvis kanske jag kan få lite inspiration inför helgen och fixa lite mer i min. :)
Har plockat in fem stora sopsäckar med kläder i garderoberna så nu ser det mer bebott ut. Gilla!

Fyllde även på min garderob med lite fina inköp efter jobbet idag.
Hittade en jättefin jacka på Sisters som fick följa med hem.
50% rea och en film på köpet, som hittat!
Dessutom köpte jag världens snyggaste och skönaste skinnhandskar på MQ. :)

Bilder kanske kommer senare, nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar