Pages

2010/12/08

tillförsikt

Redan onsdagkväll och snart är det dags för helg igen!

Igår hann jag med sjukt mycket efter jobbet, en produktiv och härlig kväll.
Fixade en julklapp och köpte en snygg topp att sola i, i Thailand.
(bara en månad kvar tills vi åker!!)
Efter det åkte jag hem och bar ner diverse saker i förrådet samt plockade ur tre flyttkartonger. Superskönt när det börjar bli lite utrymme på golvet!
Imorgon ska jag kidnappa min pojkvän så han får hjälpa mig att bära lite till sedan finns det snart plats att montera upp de nya köksmöblerna som står och väntar. Tror det kommer bli riktigt fint..! Är jättenöjd med hallen som jag fick till igår. Så skön känsla när man tycker om sin lägenhet mer och mer för varje dag som går. Känner ett pirr i magen varje gång jag ser mig om och tänker att allt är mitt... bra jobbat Linda!

Nog om min kära lägenhet. Planerna för helgen har tagit fart och just nu är all tid uppbokad. Men det är ju bara roligt när det händer saker.
Fredag afton tillbringas med en trevlig liten final i Globen, lördag blir det julklappsshopping och ett besök ute på Värmdö och på söndag ska förhoppningsvis möblerna skruvas ihop.

Ser fram emot tiden som komma skall,
både helgen, julen och Thailandsresan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar