Pages

2010/04/21

vännen

2010-04-21
Onsdag
Usch, sitter här i min lilla lägenhet och fryser... och då kom tårarna.
Har känt att de varit påväg hela dagen.. det känns så sorgligt alltihop :(

Varje gång jag läser ditt sms blir jag så ledsen.
När jag hade det jobbigt så tänkte du på mig och sa att allt skulle bli bra.
Nu är det jag som tänker på dig och vill säga till dig att allt kommer bli bra..

Alla ord du sagt de senaste dagarna snurrar runt i huvudet och det är hårt
att hela tiden se saker som påminner om dig och samtidigt veta att du har det svårt.

Du är verkligen en fin människa och jag saknar dig.

5 kommentarer:

  1. Vi får hålla tummarna för att det kommer att gå bra!!

    SvaraRadera
  2. Åh Lindis!!!! :( Saknar henne jag med! Tänkte att snart kommer hon runt hörnet eller in genom dörrarna... när jag satt på "hennes" plats igår. Det är så ledsamt.

    SvaraRadera
  3. Verkligen.. det blev ett stort tomrum efter henne, saknar hennes glada leende och skratt och dom små pratstunderna man hade om dagarna. Och det värsta är att hon inte kommer komma in genom dörrarna "snart" heller. :(

    SvaraRadera