Pages

2010/04/24

vårfint hemma

2010-04-24
Lördag

Blev riktigt glad när jag vaknade imorse, drog upp rullgardinen och såg en klarblå himmel med strålande sol utanför. :) termometern visade 17,8 grader och jag är glad att jag inte kunde sova så jag fick en tidig morgon!

Bestämde mig för att ta en prommis till Plantagen och köpa lite nya blommor. Det var verkligen på tiden och nu är vi ju två som bor i lägenheten så nu borde dom kunna få lite vatten ibland! Hittade en fin liten kruka också så det fick bli en ny blomma i köksfönstret.
Är det vår så är det! :)

Nu ska jag fortsätta städningen för ikväll blir det lite härlig fest med tjejerna!




2 kommentarer:

  1. ååh myys! hoppas ni får en riktigt skojig kväll! saknar din fina lägenhet faktiskt ;D

    SvaraRadera
  2. naw, va go du är :) och jag saknar dig tjejen! så synd att du inte kan vara med ikväll!

    SvaraRadera