Pages

2010/04/24

strålande

2010-04-24
Lördag

Nu börjar det äntligen likna något här i vårt lilla skyffle! Har plockat och dammsugit och skrubbat och torkat och plockat lite mer och torkat lite mer och burit ner täckbyxor, kuddar, kartonger och julgosedjur ner i källarförrådet. Phu! Men ju mer jag städar desto mer har jag svårt att förstå hur vi kunnat ha det så stökigt. Men blir det lätt så när man är två tjejer som ska dela på 27kvm. Hoppas att vi kan hålla i det här nu och hålla rent och snyggt! Så mycket trevligare då! Sambo, du kommer knappt känna igen dig när du kommer hem! ;)

Nej nu ska jag gå och köpa glödlampor och mat. Jippie. :) Har gått och väntat hela dagen på att jag ska bli hungrig men det händer ju inte såklart. Hatar att behöva tvinga i mig mat när man inte är hungrig men det blir en nödvändighet när man ska ut ikväll! Annars slutar det sällan bra.

Affären, laga mat, plocka lite till sen dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar