Pages

2010/04/18

välkomna

2010-04-18
Söndag
till min nya blogg. :)

är väldigt nöjd med den även fast det finns lite småfix att göra fortfarande.
Bland annat så har jag full upp med att få datum, veckodag och tid till alla inlägg.
Det vill inte fungera men snart ska det nog vara okej!

Jag har även lagt över lite gamla inlägg från min förra blogg och kommer nog lägga över fler sen.
Så man inte behöver sakna något ;) egentligen var det ju bara deisgnen jag ville byta.

Hoppas att mina gamla läsare följer med hit och att det kanske till och med trillar in några nya.

Trevlig läsning!

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en ny blogg och en ny design. Med tiden kommer du även märka att funktionerna är betydligt bättre än de du hade på blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vet inte varför jag vill skratta när jag läser den här meningen.. ? ;P

    SvaraRadera