Pages

2010/04/17

galen fredagkväll!

2010-04-17
Lördag
Haha vilken fredagkväll det blev.. galet roligt!

AW´n började att vi invigde våren på Snaps uteservering kl 15 och slutade i en takvåning i Gamla Stan. Däremellan blev det ett besök till någon utanför Nacka (?).

Jag begav mig ändå mot Stoffe relativt tidigt och lyckades åka fel med t-banan.
Pratade i telefon och när jag tittade upp var jag i Skärmarbrink!
Tittade förskräckt upp på tjejen mitt emot mig och sa
"Duuu... vi har åkt förbi Gullmarsplan va...?"
hon skrattade och upplyste mig om att det var förra stationen.
Så jag fick skynda mig att hoppa av,byta t-bana och åka tillbaka igen... gaaahh. :)
dessutom dog mobilen så inget sällskap hade jag i mörkret heller.

Tog mig hem iallafall och var dödshungrig eftersom middagen uteblivit
så jag slängde i mig lite pasta sedan däckade jag i soffan.

En riktig "vi gör vad som faller oss in" kväll, precis som i gamla tider!
Kände mig som 18 igen för en kväll och det var precis vad jag behövde. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar