Pages

2010/04/26

trött kropp

2010-04.26
Måndag
Måndag och vardag igen. Och det har verkligen känts!
Sov över imorse (som alltid när jag sover hemma, haha) men hann i tid ändå.

Kände mig helt mosig i huvudet hela vägen till jobbet.
Gillar inte bussen som inte har några nackstöd!! Jag vill kunna mysa och blunda lite.
Hade dessutom en gubbe bakom mig imorse som verkade vara 100 m lång så han satt och tryckte in knäna i mitt säte. Minst sagt guppig resa.
Färden slutade dessutom med att busschauffören körde in i bilen framför vid ett rödlyse. Som tur var så verkade det inte bli några skador, chauffören hoppade ut och kikade en snabbis sedan kunde vi åka vidare utan någon större försening.

Kroppen värker och är trött sedan i lördags.. dans tar hårt på krafterna.
Ikväll är det massa mys och laddning för morgondagen.. men känner mig inte speciellt laddad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar