Pages

2010/11/21

vintergrillning

I helgen kom vi på den briljanta idén att åka hem till min mor & far.
I Hälsingland var det bra mycket mer snö än här i Stockholm vilket var supermysigt!

I lördags blev det vintergrillning för första gången i mitt liv.
Vi riggade upp med grill och marschaller ute på altanen och värmde lite glögg i en termos sedan stod vi där ute och grillade fläskfilé och drack glögg medan stooora snöflingor föll i mörkret. Så himla mysigt!

Jag ska verkligen vintergrilla fler gånger!

Det var skönt att få komma upp till familjen, om så bara för en kort helg.
Så mysigt när man vaknar av att min lilla kisse kryper upp och slickar en på kinden och kurrar i örat.

Nu ser jag fram emot julafton när jag får fara hem till snö & familj igen!



1 kommentar:

  1. Det är en jättemysig bild du knåpat ihop! Grillningen var tokhärlig...

    Puss

    SvaraRadera