Pages

2010/11/22

mysmåndag

Vilken härlig måndag det har varit!
Trots att ögonlocken var tunga som stenar i morse när klockan ringde.
Det är ändå lite mysigt att gå upp och pylsa på sig tjockstrumpor och koftor för att bege sig mot bussen och åka till jobbet.
Jag tror jag har börjat vänja mig efter två år att ha en restid på 2 ½ timmar :P

Ikväll har jag haft en mysig tjejkväll med Sara efter jobbet.
Vi har proppat i oss allt möjligt gott och kollat på Top Model like old times!

Måste tillägga hur sjukt mysigt och gott det är med allt som hör julen till!
Har aldrig varit så förtjust i det förut men i år älskar jag pepparkakor, lussebullar och glögg! :) Snart ska julstjärnan jag fick av min mor åka upp i fönstret också. Kommer bli riktigt fin i min lägenhet.

Nej.. imorgon börjar ett nytt kapitel på mitt jobb.
Ska lära mig en ny reception på de fyra dagar som återstår av den här veckan så det är lika bra att jag går och sover så jag orkar koncentrera mig imorgon!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar