Pages

2010/10/31

godisdrömmar

2010-10-31
Söndag

Inatt var en konstig natt.
När jag vaknade (alldeles på tok för sent!) så var jag så grymt sugen på godisapor.
Sånna där aphuvuden som är röda, gröna och gula.
Svårt att förklara, och ytterst svårt att googla fram en bild på dom.
Fick inte så många bra träffar på sökordet "apgodis".

Hur som helst så följde min käre pojkvän med mig till godissvampen så jag fick mina kära apor. Eller det blev tigrar, dom smakar likadant.

Vi köpte även en fläskfilé så det blir lyxmat idag igen!
I övrigt har det inte hänt mycket idag heller.
Men jag gillar söndagar. Det är dom mysigaste dagarna.
Äta gott, tvätta lite, tända ljus, läsa tidningar, se Ensam mamma söker.

Också har man ju sovmorgon på måndagar vilket inte gör saken sämre :)

2 kommentarer:

  1. Håller med om att Söndagar är mysiga.. men tvätten förstör den en aning :(

    SvaraRadera
  2. Man kan tvätta på en veckodag istället så kan man ju göra trevliga saker på helgerna. Och då menar jag inte spela på datorn.. :)

    SvaraRadera