Pages

2010/10/14

fart & fläkt

2010-10-14
Torsdag

Ja det är lite mycket nu. Därför blir det inte mycket gjort i bloggen!

På nya jobbet är det full fart, många stora bokningar vilket resulterar i långa arbetsdagar. Kommer ofta hem efter 12-15 timmar pga restiden också.
Men det är riktigt roligt och jag trivs verkligen bra i den nya anläggningen. :)

I lägenheten händer det långsamt saker.
Nu ikväll ska jag ta på mig målarbyxorna och måla två brädor vita.
De ska sättas upp för att skenorna till skjutdörrarna ska ha något att sitta och sen kommer garderoben att vara klar. :D då får aaaalla kläder flytta in.
Sen ska det skruvas ihop möbler och inredas lite och så är äntligen hallen klar.

Efter hallen blir det lite målning i övriga lägenheten sen ska nya köksskåp sättas in och förhoppningsvis en diskmaskin någon gång i framtiden också.
En duschvägg måste också fixas men det får bli en specialare så någon sådan har jag inte hittat än.

Längtar tills jag kan lägga upp lite bilder när hallen är färdig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar