Pages

2010/10/21

torsdag

2010-10-21
Torsdag

En vanlig torsdag kan man säga.
Klev upp 04.50 imorse och var på jobbet innan kl 07.00 sen var det full fart!
När jag väl kom hem somnade jag innan jag ens hunnit ta av mig jackan.. haha..
trötta tider nu under den mörka hösten.

Just nu sitter jag och diggar till Eliza Doolittle efter tips från en kollega idag.
Hennes låtar är riktigt läckra! :) man får massa energi av att lyssna på dom, det gillas!!

Imorgon börjar då helgen äntligen. Har inga större planer förutom en middag imorgon kväll och sen ska förstås garderobsdörrarna upp på lördag!
Sen finns det massa fix att göra i lägenheten :D ser fram emot det, verkligen.
Har dock en något tuff vecka på jobbet till veckan men förhoppningsvis hinner man hem i tid någon dag för att hinna fixa lite.

Nu ska jag kika utlandsresor lite sen är det sovdags och upp samma tid imorgon!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar