Pages

2010/10/30

halloween..?

2010-10-30
Lördag
Idag har det varit en lugn och skön lördag.
Jag vaknade i och för sig ganska tidigt imorse och var riktigt pigg trots afterworken igår. Men jag kunde inte komma på något att göra, plus att Stoffe inte var hemma så jag beslutade mig för att hämta chipspåsen och ligga kvar i sängen och kolla på MTV! Behövs lite vila ibland med!

Är det halloween idag förresten??
Ärligt talat så vet jag knappt för jag har inte hört en enda människa prata om det?
Inte ens på Facebook skriver folk om halloweenfester eller maskerader?
Men jag gissar på att det är idag!

Jag har iallafall inga större planer för kvällen, kör på med min mysdag helt enkelt.
Nu blir det en god middag bestående av Rostas & ugnsstekt potatis med en god sallad till!
Magen kurrar som tusan..

Sedan blir det eventuellt ett glas champagne ikväll också för att fira att det är en viss dag.
Och då är det inte halloween jag tänker på.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar