Pages

2011/05/14

Lännersta

Herregud, att grannarna kan orkar ha en sådan hemmafest helg efter helg efter helg.. och att dom dessutom verkar röka inomhus, det gillas inte! Är glad att vi båda ska flytta snart så vi slipper höra deras musik och skrik varje helg, känna röklukt i lägenheten och ha fimpar slängda ute på balkongen.

Det värsta är att sen när vi flyttat så kommer våran uteplats att komma närmare deras balkong, vilket betyder att vi kommer att se dom hela tiden och förmodligen höra dom.. men jag är inte den som inte kommer att klaga hos bostadsrättsföreningen. Visst att dom kan ha fest, men jag orkar inte höra deras liv konstant utan vill gärna leva mitt eget också, vilket inkluderar att JAG vill välja om jag vill lyssna på musik eller inte. Jag blir så irriterad.. VARJE kväll.

Idag har vi hjälpt Christoffers syster Camilla och hennes Peter att flytta in i deras nya radhus utanför Nacka. Ett jättefint och mysigt radhus! Har haft en trevlig dag, även om jag tyvärr inte kan bära av alla mina krafter pga min axel. Nu längtar man ännu mer tills om 1 månad när vi äntligen får flytta in! Ser fram emot att få det lite större.

Vi har kommit fram till att vi ska tapetsera om och fixa garderoberna i sovrummet först innan vi flyttar in, steg nummer två blir att bygga trall och fixa i ordning på uteplatsen. Skulle vara skönt att kunna få använda den lite i sommar och att den är klar till nästa sommar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar