Pages

2011/06/14

längtar!

Long time no see!

Just nu sitter jag och följer rättegången live på Aftonbladet där Abbas blev mördad av någon i sin flickväns familj. Ännu ett hedersmord och jag ryser av att se rapporteringen :/ så himla hemsk vad vissa människor får utstå.. man blir verkligen tagen av allvaret och ledsen i hjärtat, på riktigt.

Förutom det så har jag tankarna på lite trevligare håll också, nämligen på morgondagen då jag och älsklingen får nycklarna till vår nya lägenhet :) ser så mycket fram emot det! Har tagit ledigt imorgon så jag ska kunna vara i lägenheten och pyssla hela dagen. Förutom det ska vi nog åka iväg och beställa soffan (måste ju mäta först och se så att den får plats) samt köpa tapeter till fondväggen i sovrummet.

Och förutom det så beställde vi en diskmaskin för någon dag sedan så den kommer vi också få leverans på snart. Det händer grejer nu! :)

Känns skönt att vi bestämt oss för en soffa och valt tapeter till fondväggen i sovrummet.. det är rätt svårt! Men roligt också förstås.
Får lägga upp en bild på snyggingsoffan här sen så ni får se, men det dröjer tyvärr 7 veckor innan den levereras. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar