Pages

2011/05/08

söndagsmys

Idag har vi haft en riktigt härlig och mysig söndag! Började dagen med en liten sovmorgon innan det var dags att gå ner till centrum för att handla mat och blommor osv till min lägenhet inför visningen. Vi gick sedan hem till mig och fixade och donade lite och det blev lika mysigt som alltid! Visningen gick rätt bra så nu är jag lite spänd på vad mäklaren ska säga när hon ringer imorgon, om jag har fått något bud.. har en till visning imorgon kväll också så då hålls tummarna åter igen!

Vi har även hunnit med en sväng ut till Trollbäcken för en fika i solen tillsammans med Keith & Carina, följde sedan med dom på en husvisning vilket var mysigt även det!

Det har varit en helt perfekt söndag med härligt väder, balkonghäng, en lyckad lägenhetsvisning, trevlig fika och god mat! Blev premiär för färskpotatisen, det är så sjukt gott så jag skulle kunna varva det och lax med grillat hela sommaren ;)

Nu är det snart dags att hoppa i sängen, en intressant dag väntar imorgon då det är första dagen på mitt nya jobb.. är lite nervös och har många tankar som snurrar i huvudet men jag tror det kommer gå jättebra! Intressant ska det bli.

Hoppas ni har haft en trevlig helg, godnatt!





Favoriseringen fortsätter här hemma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar