Pages

2010/08/11

långhelg


Idag har det varit en härlig dag på jobbet.
Mycket tack vare att jag fick åka med min kära vän Mina både dit och hem.
Eftersom det inte är så mycket trafik än på mornarna så kunde vi åka lite senare och fick på så vis en skön sovmorgon ända till kl 6!
Dessutom kostade vi på oss en varsin latte i driven på McDonald´s imorse ;)
Kommer verkligen sakna alla goa tjejer när jag försvinner om 2 veckor.

Imorgon jobbar jag bara till kl 15 sedan åker jag direkt till T-centralen och tar ett tåg hem till Söderhamn. Ska bli superskönt med en långhelg där uppe!
Eftersom min mage krånglar igen och jag har ont så var jag tvungen att ställa in planerna på fest med tjejerna och tänker spendera helgen lungt med familjen.

Efter jobbet idag åkte jag hem och målade lite garderober i lägenheten.
Nu är dom två första klara och den tredje har fått ett lager färg.
Men jag undrar jag om inte den där damen i affären lurade mig,
det måste ju finnas någon mer täckande färg än att man ska behöva måla 4-5 lager..?


Nu ska jag packa lite tills imorgon!



Garderoberna innan jag började måla



Nästan klara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar