Pages

2010/08/25

hoppsan

2010-08-25
Onsdag

Man skulle kunna tro att jag lagt ner bloggen, det tror jag varje gång jag kikar in.
Men vips så var man tillbaka igen!

Det nya som hänt sedan sist är väl att jag spenderat en underbar liten sommarhelg hemma i Hälsingland med familjen. En riktig höjdare som gav en extra energikick!
Just nu jobbar jag dessutom sista veckan på mitt jobb där jag jobbat sedan november -08. Men jag kommer fortsätta inom samma företag, byter bara anläggning till en närliggande. Arbetssysslorna kommer också ändras lite och jag kommer bli mer av en konferensvärdinna igen. Fin fint!

Renoveringsarbetet i lägenheten går otroligt sakta men säkert framåt!
Man hinner helt enkelt inte så mycket på vardagskvällarna plus att Stoffe har varit 1 vecka i Hong Kong vilket stannade upp allt ett tag. Jag måste bli lite bättre på att sätta av tid och få allt att rulla på igen. Helt på latsidan har jag iallafall inte legat, skjutdörrarna till garderoberna är beställda och hemlevererade.


Dörrarna jag beställde blev av modell "Tokyo" från Skånska Byggvaror. (fast min spegel ska sitta i mitten)
Pris: nätta 5 200:-...

Var även in till Colorama igår och beställde tapeterna.
Det blev en Midbec tapet som fondvägg och Eco´s Metallic på de andra väggarna.
De borde komma i slutet av veckan, ska verkligen bli spännande att se resultatet. :)

Idag efter jobbet blev det en tur ut till Nacka där jag hittade en ny brödrost och kaffebryggare. Har inte så mycket med renoveringen att göra men det behövdes. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar